من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مرده ام...

 

 

نوازشم کن...!!!

 

نترس...؟؟؟ تنهایی واگیر ندارد...

 

آنقدر مرده ام که هیچ چیز  نمی تواند مردنم را ثابت کند...

 

و آ نقدر از این دنیا سیرم که روز مرگم را جشن میگیرم...

 

اگر این دنیا را دوست داشتم روز تولدم نمی گریستم...!

 



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت15:59---31 تير 1391
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


elnaz
ساعت14:46---21 تير 1391
_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥█


diyana
ساعت18:36---20 تير 1391
مدام گفت خيالت تخت...من وفادارم!
و من چه ساده لوحانه خيالم را تختي کردم براي عشق بازي او با ديگري


salam dooste man. apidam, bia...


my love
ساعت18:34---20 تير 1391
صدام کن اين دم آخر آخه فردا ديگه ديره
آخه فردا ديگه نيستم کسي جامو مي گيره
خداحافظ که دلگيرم، سراغت رو نمي گيرم
ببين گفتم خداحافظ يه کاري کن دارم ميرم


سلام. من آپ کردم


تنها
ساعت18:16---20 تير 1391
نـِگــرآטּ نــبـآشــ..

مـَـטּ פֿـوبــ مے دآنـَــمـ..

بـآ פَـســرَت ِ نبــودَنٺ چـه کنـَـمـ..

تـو فـــقــط بـــرآیــــمـــ بــِـنـــویـســــ..

هــنـــوز هـــمـ بے مـטּ لــَـبـــפֿـنـــد مــــیــزَنـے...


تنها
ساعت18:15---20 تير 1391
دلــــــــم خــواب بــے کــــــابــــوس مـے خـــواهــــد....!!

دلــــــم کــــمــے خـــدا مـے خــواهـــد ...

کـَــمے سـُـکــــوت ...

دلـَــــــم دل بـُـــریـــــدن مــے خــــواهـَــد ...

کــَـمــے اشــــک ...

کــَـمــے بـُــهــت.....

کـَــمــے آغــوش آســِـمــــانــے ...


تنها
ساعت18:14---20 تير 1391
اين عصرهاي باراني ِ بهاري ،


عجـيب بـوي نـفس هـاي تـو را مي دهـد ...!


گـوئـي ... تـو اتـفاق مي افـتي؛


و مـن دچـار مي شـوم ...


تـمام " مــن" دارد "تـــو" مي شـود ... بـاور مـي کنـي؟.


تنها
ساعت18:10---20 تير 1391
وقتی که تو بارانی می‌شوی
در آسمان چشمانت غرق می‌شوم
و فراموش می‌کنم که هوا پاییزی است.
برخیز تا پنجره‌ها را به روی خزان ببندیم،
بیم دارم ، خزان ؛ خاطراتمان را غارت کند.
باغچه از حجم علفهای هرزِِ سکوت انباشته شده.
از خلوتِ کوچه دلم می‌گیرد
و هنوز در انتظار بارانی شدن چشمانت هستم.
هر چند که می‌دانم
بارانی شدن، دل آسمانی می‌خواهد.


farzaneh
ساعت9:42---19 تير 1391
غم نگاه آخرت تو لحظه ی خدافظی
گریه ی بی وقفه ی من تو اون روزای کاغذی
.
قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار
چه بی دووم بود قولمون جدا شدیم آخرکار
.
تو حسرت نبودنت من با خیالتم خوشم
با رفتنم از این دیار آرزوهامو میکشم
.
کوله بارم پره حسرت ، تو دلم یه دنیا درده
مثل آواره ای تنهام ، تو خیابونی که سرده
.
تا خیالت به سرم میزنه گریم میگیره
آروم آروم دل تنگم داره بی تو میمیره

upam


حسین
ساعت9:32---18 تير 1391
عشق خدا ماندگاراست. موفق باشید

fa-computer
ساعت21:08---16 تير 1391
salam doste man web mofidi dari movafagh bashi
linket kardam
to ham linkam kon
felan


yasamin
ساعت18:42---16 تير 1391
سلام
ممنون که به وبم اومدید
وب زیبایی دارید
بازم افتخار بدید


Alone man
ساعت11:39---16 تير 1391
سلام دوست خوبم مرسی بهم سر زدی ...
اطاعت امر شد و خدمت رسیدیم ......
بازم بیا
موفق باشی ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 11 قبل از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1